AdBlue® ADITIV DPF 205L EURO 5 EURO 6

Kaj je AdBlue aditiv ?

Gre za dodatek , ki pri delovanju motorja zmanjšuje zdravju škodljive izpuste v ozračje.

Kdo proizvaja AdBlue aditiv ?

AdBlue v tovarnah umetnih gnojil izdelujejo iz ureje, gnojila, ki se uporablja v kmetijstvu.

Iz česa je sestavljen AdBlue aditiv ?

Sestavljen je iz osnovne sestavine umetnega gnojila UREJE in iz deminiralizirane vode.

Ureja mora biti zelo visoke kakovosti. Prav tako mora biti kvalitetna voda, ki je pravilno obdelana.

Zakaj je razvit AdBlue aditiv?

AdBlue aditiv  je razvit v avtomobilski industriji kot sečnina , ki se  uporablja za vse dizelske motorje z notranjim izgorevanjem. Osebni avtomobili, kombiji, tovorna vozila, avtobusi, kmetijska mehanizacija, kombajni, gradbena mehanizacija imajo  v vseh novejših motorjih nameščene rezervoarje za AdBlue aditiv.

Aditiv v izgorevalnem procesu zmanjšuje količino strupenih oksidov .

Kako deluje sistem AdBlue aditiva ?

Sistem črpalke, ventila za vbrizgavanje in računalniška  poskrbi, da gorivo dobi ustrezno količino AdBlue aditiva. Računalnik izračuna potrebno količino glede na trenutne  pogoje pri delovanju motorja in vbrizgne določeno količino aditiva v gorivo. Mešanice zraka in goriva  nato v izgorevalnem prostoru motorja eksplodira , izgori in potuje po izpušnem sistemu. V DPF filtru- filtru trdih delcev se sproži postopek izgorevanja posebno škodljivih dušikovih oksidov ( NOx) . Pri tem spremeni škodljive dušikove okside v vodo  in neškodljiv  dušik. Plini na koncu zapustijo izpušni sistem in tako očiščeni strupenih dušikov pripomorejo k razogličenju.

Katere EU predpise mora upoštevati izdelovalec AdBlue aditiva ?

EURO 5;  EURO 6, ISO 22241-1 ISO22241-2 ISO22241-3 ISO22241-4

Katere blagovne znamke izdelujejo AdBlue aditiv ?

Blagovne znamke, ki proizvajajo AdBlue aditiv so praviloma vse priznane in mednarodno priznane. Vse tovarne pri proizvodnji upoštevajo najvišje ISO standarde, ki zagotavljajo najvišjo možno kvaliteto.

Med njimi so najbolj znane

  • Hico
  • Eurolub
  • Proxy

AdBlue aditivi so na voljo v vseh avto trgovinah  z avtodeli

AdBlue® ADITIV DPF 205L EURO 5 EURO 6

i-313012 i-313013 int-DA9C65

 

 

Teža 210 kg
Količina

210L

Normativi

ISO 22241-1, ISO 22241-2, ISO 22241-3, ISO 22241-4

Specifikacije olja

EURO 5, EURO 6

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v predvidenem roku. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Pri dostavi s Pošto Slovenije: K znesku na računu kupec doplača provizijo za plačilo s posebno položnico, ki ga zaračuna Pošta Slovenije. Znesek provizije znaša 1,20 EUR z DDV. Poštnino plača kupec po ceniku GLS ali Pošte Slovenija na dan dostave: https://eportal.posta.si/Sites/IzracunPostnine/. Velja za dostavo po Sloveniji.

Za ostale države preverite znesek poštnine ob nakupu (na mail info@kruno.si).

Za pošiljke po povzetju, ki jih kupec ne prevzame se zaračuna poštnina za dostavo in vračilo plus 5,00 € pribitka za pakiranje in pripravo ( dve dostavi in pribitek)

Dostava

Izdelek lahko v roku 15 dni od prejema brez razloga vrnete. Nepoškodovan, ne vgrajen artikel v prvotni čisti in nepoškodovani embalaži pošljete na naslov podjetja AHK d.o.o. Priložite izpolnjen obrazec za reklamacijo/menjavo in kupnina vam bo vrnjena oziroma izdelek zamenjan za ustreznejšega v enaki vrednosti brez doplačil. Ne velja za artikle, ki so označeni, da so individualno naročilo za katere ni možno vračilo ali zamenjava. To so predvsem artikli, ki so posebej za kupca naročeni in dobavljeni iz tujine, kje veljajo enaki pogoji. V splošnih pogojih so opisane možnosti vračila.

NISTE PREPRIČANI, DA USTREZA VAŠEMU AVTOMOBILU?
Posredujte nam podatke o vozilu (tip in model (npr. Opel Astra), številko šasije (identifikacijska št. vozila), tip motorja, moč Kw, leto izdelave oziroma datum prve registracije. Poslali vam bomo ugodno ponudbo originalnih rezervnih delov ali kvalitetnih rezervnih delov EU proizvajalcev enakovrednih originalu.